Thursday, January 19, 2012

entri ini, tiadalah bertajuk

1. selamat tahun baru semua


2.  my 2012 wish: confidence


3. sem ini bakal menjanjikan sesuatu yg amat mencabar... bersedialah wahai hati.
4. saya dah 23. ya 23.. ya 23. tapi masih kurang dalam banyak perkara. maksud saya, banyak.


5. mak masih dengan cerita pergi hajinya. seronok dengar.


6. 2 tahun lagi, saya bakal menjadi cikgu pendidik. mampukah?


7. mase sekolah dulu pon duduk asrama jugak, tapi tak lah se home sick ini.

8. nak berubah kalau diucapkan hanya dengan perkataan tapi tak diselangi dengan perbuatan apalah maknanya. kan?


9. betullah kata puan Norida, semua benda tentang kehidupan adalah love. kite kene suke setiap perkara yg kite lakukan. steve jobs pon ade mesej semalam, katanya, the only way to do great work is to love what you do. lupe nak reply. jannah dah tak jual topup. tunggu elaun masuk katanya.


10. waktu kecil dulu pon berkali-kali jatuh waktu belajar berjalan, tapi tak de pulak rase nak berhenti mencube sebelum dapat berjalan. sekarang, tak dapat jawab satu soalan, rase macam nak terjun bangunan. tak pon, panjat tangki air depan asrama lepas tu terjun. kalau tak cedera lagi, terjun lagi dan lagi, dan lagi.


11. masih ade yang sayang


12. bace entri2 lame, rase malu dengan diri sendiri


13. dah lame sangat tak menulis, gua dah hilang skill. ok , bye


bukak lah ni: http://www.youtube.com/watch?v=tTHcKVeK-M0



7 comments:

Lucifer said...

1 sampai 12.


Alhamdulillah.

za said...

mule nye 1 sampai 20. lagi 8 dah delete

Cik Yuyu said...

heee..nape x buat sampaii 23? umo2. :P

asip محمد said...

fuyoo.. 23.. 23.. 23.. akak za.. akak za.. akak za suka laki muda tak.. yg umur tujuhbelastahun.. nak tak? nak tak? kah3

iedchan said...

heheh selamat 23 tahun..dan selamat jadi cekgu lagik 6 tahun ye...hhhe :P

Ain Dzaya said...

asal la sunyi jer belog nie...cepat la update!peleez!!

Apa petanda dia jodoh kita? ♥

DuniakuAbstrak said...

=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...