Sunday, July 31, 2011

terima kasih kawan..

yang menjadi bahu untuk saya bersandar..

yang menjadi tangan untuk saya berpaut..

yang selalu belanja saya makan aiskrim baskin robbin  pelangi belang2..

yang sanggup tungu saye makan berjam-jam..

yang tolong saye buat esaimen susah macam haram..

yang tahan dengan saye yg seribu satu macam ragam..

yang ada bersama saya dalam hadapi segala permasalahan..

yang menjadi teman untuk ejek rakan-rakan..

yang tak tahu nak cakap ape dah..

selamat hari jadi kawan...

thanx 4 everything. kawan sampai bile2..

nota kaki: ucapan ini ditujukan khas buat yang berbulu coklat di sebelah kanan...bukan yang di sebelah kiri. harap maklum

6 comments:

MofarRahman said...

ish2. baiknye kawan dye. :)

Siti Umairah Othman said...

yang part ejek kawan2 tu paling best.. za, u're so suweet....

za said...

mofar: mmg best ade kwn yg baek ni. keh3

umai ah, malu lah saye

DuniakuAbstrak said...

berbulu coklat...


tu lah...untung kau dapat kawan yg kacak dan baik macam aku

cryclown said...

sama la..lebih dari kawan kot..hahaha

za said...

ada kawan buat kita jadi kuat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...