Friday, September 16, 2011

mereka dan kekasih pertama mereka


timah, (17 tahun)-cinta saya bermula di alam maya
cerita si timah
saya mula berkenalan dengan DOLAH di yahoo messenger. mulanya, dia buzz saya, kemudian saya buzz dia. kami maen buzz2, sampai tangan kami lebam. selang dua jam, dia meng add fesbuk saya dan terus romen komen gambar saya berbunyi "hai, timah, awk nmpk gojes". begitulah saat perkenalan kami. Pada awal mengenalinya, saya memang tidak menyangka saya boleh jatuh cinta kepada DOLAH. tetapi sekarang saya sedang mengandungkan anak DOLAH. DOLAH pula entah ke mana. kalau pembaca menemui DOLAH, tanyakan si DOLAH. "apa yang perlu saya buat pada kandungan ini". mahu buang tepi masjid dan selitkan nota layang atau masukkan anak ini ke sekolah anak-anak tiada bapak di melaka itu.

MAMAT, 18 tahun-saya telah merampas awek bestfriend sendiri
cerita si mamat
ABU ialah rakan baik saya. kami berkongsi segalanya sehinggakan saya menganggap awek ABU sebagai awek saya. saya kejam. saya akui. tapi cinta itu buta.saya memang sukakan SENAH. saya khianati persahabatan kerana SENAH. namun, percintaan saya dan SENAH tidak lama apabila saya diberitahu SENAH telah tidur dengan DOLAH, rakan baik saya sendiri. sedihkan hidup saya. pembaca tidak perlu taip ON SEDIH dan hantar kepada saya


EDWARD CULLEN, pelakon twilight-cinta pertama saya untuk isteri saya
cerita si EDWARD
cinta pertama dan cinta terakhir saya hanya buat isteri saya. buat za(guwa)..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...