Monday, September 19, 2011

ya, saye bersekolah di sekolah kaum sejenis


hebat sangat lah tu.. kalo rase diri cukup hebat. cari mane satu aku. keh3
kalian yg berada di dalam gambar ini. jgn risau. ak dah kartunkan gambar kalian. oh ya, mereka di dalam gambar ini sudah ramai yg berpunya..tiada peluang nak ngorat ok!!
5 tahun berada di sekolah kaum sejenis buat aku rase janggal benar dengan insan bernama lelaki. *sungguH*. tapi di sekolah inilah aku belajar untuk jadi orang, bukannyer beruang
kelebihan berada di sekolah kaum sejenis
satu: boleh gelak mughallazah(gelak kuat2)..gelak tersipu-sipu malu sambil menutup tangan di mulut jarang berlaku di kalangan rakan-rakan aku.. mereka lebih terbuka soal gelak
dua: pergaduhan seperti "dia kekasih pujaan hatiku, jangan berani,kau dekat. langkah bontot mayat aku dulu" jarang berlaku.. al maklum sajelah, semua perempuan..
tiga: boleh tidur kuak lentang, kuak harimau, kuak serigala jadian di dalam kelas..tiade lelaki nak tgk pon kan. keh3..
nota kaki; dapat cari tak mane ak dalam gambar tu?

8 comments:

Eein Azryn said...

4 dari kiri. haha. sukati teka.

ღ nurrul ღ said...

hehehe... yeker ? dahsyat nye kamu ! :) larikkkk !

merahitujambu said...

sampai cmtu sekali..hehe

Miss A said...

ahaha,sye pun skulah sme jenis.gegurll! <3

HEROICzero said...

dah lama aku aim nak masuk sekolah Seri Puteri ni .

cryclown said...

wah..leh selit tak masuk dlm gmbar tu..HEAVEN..
kahkhakakakah

faradeeba said...

haha..skli le kite..

:D

5 dari kiri..tol x

Mra Mastura said...

agak2 aku mesti xde dalam pic ni kan zaa? huuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...