Friday, January 14, 2011

kenali diri melalui cara kentut ANDA

kentut kuat dan baunya tidak boleh diterima masyarakat
individu yang selalu kentut kuat dan berbau busuk seperti bau berak yang ditahan selama berhari-hari ini mempunyai keyakinan diri yang sangat tinggi..  sesuai dijadikan ahli Jawatan Kuasa Perwakilan Pelajar Kolej...dalam percintaan pula, individu ini sering gagal dalam percintaan..ibarat 46 kali menceburkan diri dalam bidang percintaan, 47 kali cintanya akan ditolak mentah2.. 

kentut kuat tetapi tidak berbau
individu dalam kategori ini pule dikategorikan sebagai seorang yang mesra dan cepat berkenalan.. lebih terbuka dalam perhubungan. TAPI AWAS!!!! individu dalam kategori ini cepat hilang rakan kerana mempunyai bunyi kentut yang aneh,. Dari segi percintaan, individu ini sangat berhati-hati dalam memilih pasangan. mereka akan memilih pasangan yang mempunyai irama kentut sepertinya.

kentut perlahan tetapi bau macam bangkai
individu dalam kategori ini kerap meletakkan kesilapan ke atas bahu org lain.. seperti kentutnya juga, individu ini kerap menuduh orang yang berada sekitarnya jika terkentut..HIPOKRIT bak kate org tue2.. mempunyai personaliti yang agak malu2 kucing. dalam percintaan, individu ini selalu mendapat hati di masyarakat.

berdasarkan tiga kategori di atas, anda berada dalam kategori mane?? 
atau..
ketiga-tigenya sekali
kentut penulis: kentut perlahan dan mempunyai bau perfume one drop (rse nak kentut laju2 kat muke ak tak?keh3)

28 comments:

MATAHARI said...

matahari bukan manusia. jadi tak de kentut.



sekian.

za petrelli said...

kau kentut perlahan tapi bau macam bangkai..

Siti Umairah Othman said...

jadi kesimpulannya, adakah anda bersedia untuk menjadi calon????

Siti Umairah Othman said...

jadi kesimpulannya, adakah anda bersedia untuk menjadi calon????

Fiqah Alias said...

hek3...ad jugak ehh gtu..heheh..=)

za petrelli said...

umai, sye kentut bau perfume one drop..bukan kentut busuk bunyi kuat

fiqah, ade2

MATAHARI said...

aku malu2 kucing eh. hahahaha. aku malu2 setan.

nub said...

kentut yg ditahan 3 bulan amacam?


haha

mie said...

alamak!!
semuanya skali..
eheheee

mofaizmz said...

aku kentut macam machine gun.. tapi bau bunga.. hoooo... xcaya sudah

relevan said...

Hehe patut arr masuk sini ada bau..!

NOOR FATIN said...

biarlah rahsia. muhahaha

jalanjatuh said...

hahahaha... nice one =)

Dye Kronniesar said...

kihkihkih.....kalau kentut senyap tade bau?hahahaha. :P

Norashikin Rasid said...

hahaha...
lawak la...
kentut pun leh jd isu kan..
busuknyer...!

The Sharkox said...

kentut bau telur adalah heaven..

za petrelli said...

tengok tu, masing2 tak nak mengaku kalian ade kentut yang berbau busuk...

malu2 pulak! mengaku sajalah. hahahhahaa

anOOan said...

hanya orang bumi je yang kentut. aku puteri bulan. kami memang ade mukjizat utk tidak kentut. begitu suci bercahaya2 tanpa sebarang pencemaran bau

za petrelli said...

lagi sorang.. spesis MATAHARI.. malu mengaku kentut busuk.. hahahhahahaha.

kalo ko kentut, sume ikan di laut mati,

anOOan said...

aku bukan malu. teringin jugak nak kentut macam orang kebanyakan. tapi nak buat macamana. bangsa aku memang dilahirkan sebegini sucinya. isk.kewujudan ku itu satu dosa.

princess laila said...

lawak lah.. :)) huhu..

mofaizmz said...

kentut sekali bunyi lagu etnik kreatif..
kentut dua kali bunyi lagu rap..
aku kentut 3 kali bunyi rock metal..

tapi semuanya still bau bunga melur.. uiii

IMANSHAH said...

aku jenis tak kentut!!heheh

Azie Azra said...

jarang kentut ni.he3.aih malu nak sebut kentut.taip pun jadi la :p

maiMOONyet said...

kalo kentut kuat tapi tak ngaku dia yg kentut tu mcm mne? hahaha xD

bukudiarysofea said...

kalau kentut kat mulut camne pulak eh?? xDDDD

Nobita Sensei said...

kentut itu indah~

Taufiq Tiramisu said...

hahaha..
macam yang ketiga jek..
adeh kantoi

Ketahui Cara Mengubah Background Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...