Saturday, January 8, 2011

mencari empunyer tulang rusuk kiri..

bersama-sama kita sekarang adelah za (gua), pelakon utama drama bersiri nur kasih zahariah.. kita 
sangat beruntung kerana za membawa kekasih pujaan hatinya sekali ke 
wawancara hari ini...

pengacara majlis: hai za.. terima kaseh kerana sudi datang ke wawancara hari ini.. walaupun sibuk dengan lakonan.. awak masih luangkan mase bersama2 kami..terharu deerrr.. siap bawak kekasih hati lagi... kalian sangat romantik lah.. tengok tu.. x lepas2 tangan..


aku: hehehehe, die bukan kekasih saye, die cinte sejati saye.. (tersipu-sipu malu sambil tangan menutup mulut. gaye pompuan melayu terakhir)


pengacara tadi: sebelum ini, awak dikatakan ada hubungan asrama dengan edward Cullen.. kalian sudah berpisah kah? ape terjadi pade kalian.. peminat nak tahu ni.. (abg remy ishak dah buat muke ketat)


aku: saye malas mengungkit hal dulu.. saye anggap, saye bukan pemilik tulang rusuk kiri edward cullen.. saye lakukan ini demi mase depan anak2 yg bakal dilahirkan.. edward cullen bukan islam (air mata jantan mengalir di pipi gua)


pengacara: mohon bersabar cik za.. mungkin remy ishak telah tertulis untuk menjadi jodoh awk.. lupekan edward cullen.. mencintai tak semestinya memiliki bukan?


aku: tak mengapa.. (bercakap dengan bersemangat sambil genggam erat tangan remy)..cik pengacara, saye tak kesah semue tu. parut di hati mase sembuhkan. parut di wajah yg saye risaukan,.. bio oil pon tak hilangkan parut jerawat saye. risau saye dibuatnye..


pengacara: awk sapu kayu manis kat muke awk. hilanglah parut tu.. ni, nak tanye REMY ISHAK ni, mcm mane bleh jatuh hati dengan nur zahariah? 


remy ishak: oh, waktu tu kami digandingkan dalam drama nur kasih zahariah. tibe-tibe timbul rase ingin mengenali gadis bergigi besi ini.. saye rase dekat sekali dengan gadis ini.. lantas, saye mintak ym nyer.. awalnyer, kami maen buzz2  dulu dekat ym. pastu sye add fesbuk die..kami maen chat2 kat fesbuk tu.. setelah lame timbul rse sayang pade gadis ini (sambil memandang tepat ke mate gua, ah! nafsu gua yg sembilan ini kendur melihat pandangan matanyer)


pengacara: x payah buat adegan cinte kat cni. ramai yg tgk ni.bile nak kawen? tak elok hubungan tanpe ikatan ni


aku dan remy bersama-sama: insyaallah, 11 haribulan 11 berbekalkan wang hantaran 11, 111. 11 kami akan diijabkabulkan. doakan kebahagiaan kami.. ( lagu m. daud kilau-mate bertentang mate didendangkan)

tiade kene mengena antara hidup dan mati, hanye seorang gadis sedang berimiginasi..

30 comments:

MATAHARI said...

LOL
nanti aku datang ok.
111111
kehkeh.

anOOan said...

kikiki~jangan lupe jemput

za petrelli said...

hahaha.. ko pon x nak dedahkan identiti.. camne nak dtg..

jd pengapit ak nak?

za petrelli said...

anooan, ko org pertame ak jemput.. jadi tok kadi

Fariq said...

lol.. ni wawancara dari indon ke pe?? kalian2.. haha..

btw,, gambar atas tu bley menimbulkan fitnah.. jadi paham2 la ye,, hanya ingatkan je..

Fahim 'n Alin said...

hoi. betul punya angau ni..hahahah. lu x jemput gua ke

anOOan said...

aku da mintak matahari jadi pengapit aku da. tp dia serius tolak mentah2. dasat setan lucifer



tok kadi? aku nak jadi mak andam

MATAHARI said...

erk. nak jd lampu suluh je la. lip lap sikit.

za petrelli said...

fariq, bukan indon... malaysia original..thanx ingatkan..t edit balek..

fahim, ak jemput la.. jd ajk makanan..

anoon, die tolak mentah2 sbb takot identiti terdedah..ak bru nak jodohkan anooan ngan matahari.. jiwe korang seakan-akan serupa

matahari, ak kawen tak pakai lampu suluh.. pakai lampu jalan

IMANSHAH said...

wah remy tu

mofaizmz said...

hahaha.. patut la aku jumpa edward menangis teresak-esak tepi semak tadi..

za petrelli said...

imansah, remy yg nak ak.. sye biase2 jerk.. keh3

za petrelli said...

mofaiz, ye ke? tolong sapukan air mate edward culle.. aku dah tak mampu.. ak sudah menjadi milik org

MATAHARI said...

kehkeh. ko kawen time siang la.

d_tieah said...

Sengal..
Lawak dow..
Semoga tercapai..

NAJ HEBAT said...

chett.. ambik la remy ishak.. bekas aku tuh.

ekekke.

nub said...

hahaha..kreatif2..

Hazwan Arif said...

bwekkkkkkkkkk...bwekkkkkkkkkkkk....bwekkkkkkkk...hahaha

asip محمد said...

suka berangan.. hurm..

za petrelli said...

matahari, ak nak kawen malam.. ko jd pengapit eyh?

d tieah, doakan kebahagiaan kami erk..

naj, bekas ko.. ak tak kesah siapa sebelum ak, yg penting tiada selepas aku. heheheh

nub, ini bukan imiginasi.. ini betul2

hazwan, jeles lerrr tttttuuuuu

asip, bukan berangan, ini betul2

Encik Tikus said...

haha perasann

MATAHARI said...

xnak! aku nak jd matahari gak.

za petrelli said...

ancik tikus, ini bukan perasan ini kenyataan..

matahari, ko nk jadi matahari yg menyinari kehidupan org laen ke? cheeewwaaahhhh

anOOan said...

matahari bukan nak menyinari kehidupan. dia nak menyekodeng orang

HEROICzero said...

adoiyai... ini sudah parah~ keh3x. sudah2 lah ~ ah xpe, imaginasi membina kreativiti. berlainan sekali dengan fantasi~

>______________<

NOOR FATIN said...

hahaha remy kalau tgk ni konfrm dtg pinang ko cpat2!

.ejat. said...

bahaya sungguh gambor kau ni. hahahaha

MATAHARI said...

peh. se das aan bagi kay aku eh. cipspans betul aan. cis.



tp skodeng best gak tau. pandang 1 kali. cukup.keh3.

vampire's lovex said...

hahahaa !!! best...best

fATia said...

aduii.. gelak guling saya bace.. bagus2.. tinggi imaginasi anda :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...