Sunday, January 16, 2011

kan bagus kalau ade telefon yang meng'topup'kan dirinya sendiri

suatu petang di meja makan, bersama suami tersayang. (remy ishak yang kacak)
gua   : abg, tadi ayang ade call abang.

remy : ye ke, nape ayang call abang. rindu lah tu. olo lo lol lo

gua    : ayang call abg sebab ayang rindu kat abg.tapi kan bang,  mase ayang kol abg,perempuan yang angkat. sampai ati abang menduakan ayang yg setia ngan abang. abang tahu kan, ramai yang minat ayang. rombongan meminang dari edward cullen, fahrin ahmad, awal ashaari, semue ayang tolak sebab ayang nak kawen ngan abg. sampai ati abang.

remy  : sumpah yang, abg tak de yang laen selain ayang. abg dah tak layan perempuan lain sebab abg setia ngan ayang. ayang ingat kan janji kite "u jump, i jump"

gua    : habis, perempuan tu sape. die ckp kasar2 ngan ayang.

remy  : die cakap ape ngan ayang? bagitau abg.. abg tarik2 rambut die. (muke tahan marah)

gua    : tadi ayang kol abang, pastu ade perempuan  tu angkat. pompuan tu ckp , "BAKI DI DALAM TELEFON ANDA TIDAK MENCUKUPI, SILA TAMBAH NILAI UNTUK MEMBUAT PANGGILAN SETERUSNYA.

remy  : ........................

ape yg penulis cube sampaikan di sini ialah, kredit telefon penulis sudah habis. Elaun pule maseh belum keluar lagi. ade sape2 nak tolong topupkan tak? (ambek perhatian pade tulisan BERHURUF BESAR)

45 comments:

maiMOONyet said...

peeeeeliiiisssss la wei! aku tak suke remy. ko cube ler cari brad pitt ke? johnny depp ke? tolong la :P

za petrelli said...

hahahahha.. sebab muke die macam bangla erk.. ok lah. lepas ni ak imiginasikan suami aku ramli sarip lah. hahaha

MAKCEK bukan NENEK said...

hhaha cuba letak aziz satar plak .
sumpah cun . kehkeh

MOFASAD said...

gambar tak mengalah

MATAHARI said...

keh3.
keh3.

kau ni memang terbang tinggi la.

HEROICzero said...

adoi lagi2 remy ishak... keh3x~

*kalau tak top up dua tiga hari, terasa jimat nye~ =p

asip محمد said...

amboiiii berayang-ayang kamu yaa? haha

nub said...

hahaha..macam2

za petrelli said...

makcik, ak dah ajak aziz satar ambek gambar bersame. die tak nak.. sombong die

farid, tapi gambr ko ngan khairul fahmi lagi aummmmmmm

heroic, ko tak nak topup ak ke? hahaha

asip, hangat bercinte. berayang-ayang ah

nub, mace2

relevan said...

Ha ha terbaek kau..

NOOR FATIN said...

edward cullen?? hahaha..

mintak remy transfer kan :P

za petrelli said...

relevan ko pon terbaek gak eyh.. ak bg anugerah terbaek dari ladang farmville ntok ko

fatin, edward cullen datang pinang ak, mentah2 ak tolak. sbb ak pilih remy ishak. remy tak leh transfer kredit. simpan duet ntok bulan madu

JIJI YU said...

gilakk..bek ko masok kontest aku wat..;leh topup free kalo menang le..heheh

za petrelli said...

contest? tak gemar sgt berkontest ni.. ak takot pade kekalahan. nak menang jerk. heheeh

ain rahman said...

btul lah..elaun lmbt lgik (T_T) huhu
btw..assalamualaikum sy silence reader :))

za petrelli said...

elaun tak masuk ni.. minum air paip je lah nampaknyer... huhu

waalaikumussalam, hai silence reader. bleh kenal?

zazaw said...

kahkahakah
bengonggg gilee
jum aku jual topap ni
mai beli kat aku
kehkehkehee

za petrelli said...

ko jual topup? ade diskaun tak? jual sepuluh inggit jadi singgit bleh? ngan ak, jgn la berkire sgt yang

IMANSHAH said...

remmy ke..huhu..tu saingan utama tu..hehe

za petrelli said...

saingan utame? ko ngan remy ke? kompem lah ko kalah.. hahhahah

zalin said...

hahaha..remy ishak tu..

za petrelli said...

tu remy ishuk la.. ngeh3

online all articles said...

hello..singgah sini. salam kenal. i follow u.. u follow me back ya.

http://onlineallarticles.blogspot.com/

anOOan said...

aku mengharapkan si remy tu bertindak sesuatu yang lebih aggressive. baru lebih meriah rumahtangga. x gitu?


ihik2


kau buat aku terjebak dengan gelak gedik kau la. cess

HEROICzero said...

bangla?


=D

ain rahman said...

bleh2...hahah (cm formal gilek jek) XD

za petrelli said...

anoon, ak sedang berfikir lucah sekarang.. hahhaa. kau pon buat ak terjebak dalam bahasa puitis ko..

hero, ade member ak ckp muke remy macam bangla. ade ke patot

ain, ok, kite mule dr asas. name saye za. panggil za jerk. hehehe

::Budak Degil:: said...

amboihaih...pic tu xleh kasi rapat lg ?..peluk aje..ahaha

Amni said...

hahahaha... boleh dia amik remy ishak.. sib bek dia single lagi.. kalau tak, mau kena hamun ngan bini.. ekekeke.. aku dah baca beberapa entri ko.. sakit perut aku gelak...

za petrelli said...

budak degil, boleh pandang2, duduk renggang2

amni, hahha.. kalo tak aku kene naek turun mahkamah. isteri die saman ak.. takot ai nyah. tu gmbr edit jerk=0

Mr. Swift said...

Hyee! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
Heyy btw lawa blog and happy blogging! Peace! :)

Psst! : Baby Comel The Bob Marley Type!
Psst! : Bloggis Comel Buat Perkara Tak Patut Jangan Tiru!
Psst! : Lelaki Bersuara Emas Jadi MrBean!

/Dayah/nurul/dayak said...

knapa mesti remy ishak...minat dia ea, suruhla dia top up :)

emieysandra said...

kahkah..masih setia dgn remy ishak,huhu..nk jadi madu bleh?ehehe

za petrelli said...

swift, thanx

dayah.. remy ngah bz blakon. x leh nak topupkan

emieysandra,bgtau pakwe kamoo nak? keh3

Bob Merley said...

Aku nk berangan dengan Beth Riesgraf laa

IxoR@ said...

remy ishak abg saya!

ahahahaha... percaya? :P

Miecyber said...

Keciannyer top up abish olo lolo lolo..hahahaha


RM 200 juta untuk seragam harga barang luar bandar

za petrelli said...

bob, dipersilakan. di blog kite, kite boleh buat ape2 saje

ixora, kem salam abg

miecy..hahha.. udah to4

DiaUmaiNiNaz said...

salam singgah ..sila sahkan follower anda ..ada hadiah lucky no..

http://diaumaininaz.blogspot.com/2011/01/folowwerku-sayang-dinaz-give-lucky-no1.html

Nulia said...

hahaha...adoyai , tak tahan tgk gambar tue ...pandai edit ..hehehe.
apalah , camnelah dia bole konpius ..hahahaha..dah teguling2 nie ..XD

n thanks lawat celoteh saya .huhuh..teharu

Faizal Syukri @ Peja said...

adei, bikin tespen je...

dya adriza said...

sengal! hahaha

Cik Moon said...

sib baik ngan remy...klu nabil rj lawak..mesti cikmoon dah terlebey jeless...ahaakkkss...

Robot | Sakti said...

topup takda, penyepak ada.

mau?

grrr....

SyedGraphiX said...

poster tu klakar! hahahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...