Friday, January 21, 2011

sepetang bersama doktor cinta

helo dan selamat malam saye ucapkan kepada abang2, kakak2, adik2, mat2 rempit, pembuang bayi tegar, ahli politik dan kambing2 yg sedang membace sekalian (sengih pulak die). 
kite bertemu lagi dalam rancangan Wanita Hari Ini  dalam episod keretakan rumah tangga. Di sini, saye memberi peluang kepada rakan2 sekalian untuk bersoal jawab tentang cinte. saye bersedia menjawab.


limah, 15 tahun, pelajar paling gojes di sekolah kebangsaan X
limah: za, saye ade masalah. saye mencintai seseorang dengan sepenuh hati saya. saye rase sudah tima masanya untuk saya menamatkan zaman bujang saye. Malangnya, mak bapak saye tak bagi saye kawen za. bantu saye za.. (gadis buntut buntu)
gua: cik lemau, maksud saye cik limah.. kawen ni bukan hal mudah dik.. orang nak kawen, ko pon nak kawen. halia ngan lengkuas dah tahu beza belum? adik dah tahu ke ajinomoto ngan garam tu due bende yg berbeza..fikir-fikirkan dik


Raihan, 10 tahun. peminat setia patung babi barbie
Raihan: kak za, kite ade minat kat sorang laki ni.. die slalu kacau2 kite. tarik2 tudung kite. tapi saye tak tahu lah kak, macam mane nak ungkap perasaan cinte kite tu pade die.. tolong kite kak
gua: AMBOI!! baru umur 10 tahun dah pandai nak cakap soal perasaan, payahlah.. bagi lepas UPSR dulu lah dik.jangan terjerumus dalam kancah cinte ni dik.susah nanti. ingat pesan akak.



Natrah,16 tahun. peminat setia blog coretan si hampeh
Natrah: akak, saye tak suke lah boyfriend saye ni. saye hantar mesej kat die panjang lebar. die balas "ok" jerk.. tolong saye kak. saye sedih dengan sikap teman lelaki saye ni.
gua: jgn risau, akak ade penyelesaiaanya.. awak lari keliling padang dengan pakai kasut tumit tinggi. sambil lari tu awak bawak sepanduk "SAYE BENCI BOIPREN SAYE" . laung kuat-kuat. tak pon awak kentut laju2 pastu gelak sorang2. mungkin dapat selesaikan masalah awak 2.

ok lah, sampai di sini saje slot wanita hari ini.. sape ade masalah cinte lagi, rujuk gua. boleh gua kentut laju2 kat muke korang. keh3

35 comments:

asip محمد said...

asip.. enambelastahun.. seorang paparazi berjaya..

"saya ada masalah cinta.. masalahnya.. masalah itu timbul lepas masalah lain.. masalah utama saya adalah tidak mempunyai masalah.. masalah sungguh masalah ini.. harapan supaya makcik zaza boleh bantu saya mengatasi masalah saya.. saya pasti makcik adalah antara masalah yang ada.. masalahnya.. masalah makcik pun tak selesai.."

p/s: haa kan dah panjang komen aku.. kah3

asip محمد said...

asip.. enambelastahun.. seorang paparazi berjaya..

"saya ada masalah cinta.. masalahnya.. masalah itu timbul lepas masalah lain.. masalah utama saya adalah tidak mempunyai masalah.. masalah sungguh masalah ini.. harapan supaya makcik zaza boleh bantu saya mengatasi masalah saya.. saya pasti makcik adalah antara masalah yang ada.. masalahnya.. masalah makcik pun tak selesai.."

p/s: haa kan dah panjang komen aku.. kah3

za petrelli said...

asiap.. tenag asip, jangan terlalu beremosi sama keypad laptop. sampai terkomen due kali..

masalah nyer skarang, jangan panggil i mak cik lah. ai baru 22 tahun tau..

tp betul juge masalah makcik pon tak selesai. keh3

IMANSHAH said...

aku cinta kat janda..macam mana tu

asip محمد said...

sebenarnya masuk kali ketiga dah aku nak komen.. mana taknya.. aku tekan publish komen dia pegi refresh.. menatang haram jadah sungguh ini blogspot.. cess.. gua hangin..

za petrelli said...

imanshah, cinte kat janda? pegi lah minum kopi janda

asip, jangan terlalu beremosi. ade masalah cinte kah? rujuk saye

MATAHARI said...

haha. aku yg no 4. jenis reply "ok" je. haha.

za petrelli said...

ko punyer no.4? ak dah bg jalan penyelesaiaannye. keh3

Bob Merley said...

nice one! Dr. Rozmey mmg hampeh. haha

za petrelli said...

ramai org dendam ngan dr. rozmey

ain rahman said...

hahah XD dr. za lagi bgos dri dr rozmey XD

nub said...

nub-budak tak pelaq

esaimen mengorat aku? apa kena buat yerk doctorlurve.?

hihihi



kretip naa entry2 skang ni..ceq sukaa.hahha

mofaizmz said...

byk ke income ko dpt dri sesi kaunseling dr.cinta ni.. hahahaha

Faizal Syukri @ Peja said...

wow, ni ala2 keluh kesah kak esah ni..

Miecyber said...

Kelakornyer entri nie..terkentut saya di buatnyer...

Dana 1MDB : Q & A

za petrelli said...

ain, mmg cinte ak dulu nak jadi dr. keh3

nub, ade org ngorat ko? anda kena berbangge tu.. maknanya, saham awak maseh tinggi. tahniah dr. za ucapkan..entri kreatif, dapat idea dr kamu gak

mofaiz, ade lah.. boleh lah buat topup minggu2

peja, lebih kurang ah

miecyber, ok. boleh kentut laju2 di sini

dya adriza said...

hahahahahhaha

za petrelli said...

sengal kuase 2

Amni said...

limah ; tau akak akan bagitau kawen tu tak mudah.. kalau senang, tak de la saya carik akak... halia ngan lengkuas? mestilah tau.. akak ni, cuba la bagi soalan senang sikit.. ish.. ish...

raihan ; akak, kan kerajaan nak mansuhkan UPSR.. akak tak dengar cerita ke? alahaiii... saya tak terjerumus kak, saya terjebak je..

jamaliah : tu la.. saya pon rasa produk tu tak bagus sangat... boypren saya pon cakap macam tu jugak.. saya tak kira! SAYA NAK JUGAK TAU DENGAN SAPA BOYPREN SAYA BERSAMA DULU.....

natrah ; akak, bila masa plak saya peminat setia blog coretan si hampeh? akak ni pandai2 tau... saya rasa akak memang bagus bagi jalan penyelesaian.. saya rasa masalah saya selesai kalai saya kentut laju2 kat muka akak.. boleh?






sila jawab balik cik.. hahahahaha.... =P

JIJI YU said...

aku suke usha bini kawan aku ni camne lak

cahayacintarabbi said...

natrah,16:
masalahnye Dr da puas round satu padang..kalah 2.4km x berkesan pun:P

MATAHARI said...

bukan. aku jenis yang reply mesej "ok"

Encik Tikus said...

kehkehkeh nanti ada masalah cinta wa rujuk lu

za petrelli said...

amni, hahahhahahhhahahha.. siyes ko sengal. rse nak kentut laju2 kat muka awk. jom lawan kentut sape lagi laju

jiyu, never curi bini org.. meruntuhkan masjid namenyer tuh

natra, usaha lagi

matahri, ak tak suke pade yg membalas mesej ok jerk ni.. keh3

encik tikus, bile2 mase aje dong.. keh3.. sebenarnya ak pon x de pengalaman bercinte ni

Faizal Syukri @ Peja said...

blh la nak ngadu ni...

HEROICzero said...

keh3x dokter cinta.

hai saya ade masalah. bila saya bercinta, masalah nye saya nak bercinta lain dan lain. harap ada respon.

keh keh keh keh keh~

MATAHARI said...

haha. aku org begitu. tapi aneh,aku atas keyboard panajang lebar. kau nak post apa malam tadi. ai tunggu aww. keh3.

za petrelli said...

peja, dipersilakan.. tapi kene caj r..hehe

heoic,bercinte lain dan lain.. encik herois, anda kene setia pade yg satu.. anda cube mencari yang terbaik tapi anda tak sedar yang ade depan kamu adelah yg terbaik. hargai lah pasangan kamu seperti mana anda menghargai moto dan kereta kamu..keh3

matahari, kau pesen tak suke mesej pjg2..aku pule kalo suruh cakap, lidah aku jadi kejang.. taip boleh pule.semalam tu member aku.. bukak belog aku update entri.. buat entri puji diri sendiri. aku pon delete. hahhahahaha.. kawan aku itu, sengal org nyer, tapi die baek, keh3

HEROICzero said...

hehe nice!

Faizal Syukri @ Peja said...

brp kene caj ek? huhu

Amni said...

aku tak lawan kentut ngan ko.. sebab aku tak cukup terer. budak natrah tu beria2.. p la lawan kentut ngan dia.. hahahah.. sila2.. =P

Heidi Shafiq said...

hahahaha.. ko mmg Dr.Cinta terbaiklah! :D

za petrelli said...

amni, hahhahahahha.. jangan lah malu2 ngan saye. jom lah kite maen lawan2 kentut. sape lagi panjang, die menanh

heidi, ko perlukan khidmat ak ke? kah3

Robot | Sakti said...

gua dah dapat bezakan ajinomoto dan garam serta gula.

gua rasa gua dah boleh kawen.

ok?

anOOan said...

cilaka. aku tersengeh =.=



aku cintakan kau. macamana?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...